Maiz egiten diren galderak

Laguntza

Zertarako balio du Pasaiako Portuko Agintaritzaren Egoitza Elektronikoak?

Egoitza Elektronikotik, Pasaiako Portuko Agintaritzak eskura jartzen dizkizun zerbitzu elektronikoak erabili eta erakunde horrekin izapideak egin ahal izango dituzu, urteko egun guztietako edozein unetan.

*Oharra: Legean jasotako salbuespenekin.

Nola ziurta dezaket egoitza elektronikoa benetan Pasaiako Portuko Agintaritzarena dela?

1671/2009 Errege Dekretuak, azaroaren 6koak, Herritarrak Zerbitzu Publikoetara Bitarteko Elektronikoz Sartzeari buruzko ekainaren 22ko 11/2007 Legea garatzen duenak, 3.2. artikuluan ezartzen du egoitza elektronikoak behar bezala identifikatu beharko dituela titularra eta kudeaketaz eta haren bidez eskainitako zerbitzuez arduratzen den organoa edo organoak. “Egoitzaren ziurtagiria egiaztatzea” botoiaren bitartez, orri honen behealdeko eskuineko aldean, egoitza elektronikoaren eta erakundearen identitatea egiazta dezakezu.

Nola izapidetu prozedura bat Egoitza Elektronikoan?

  1. Aukeratu prozedura goiko menutik abiatuta, “Home”-ean agertzen den behekotik edo oinean agertzen denetik.
  2. Benetakotu cl@ve bidezko sarbidera daraman Sarbidea botoia sakatu ondoren.
  3. Gako-metodoetako baten bidez benetakotu ondoren, inprimaki batera sartuko zara.
  4. Bete inprimakia modu egokian.
  5. Aplikazioak posta elektronikoz jakinaraziko dizu prozedura hasi dela izapidea amaitu ondoren.
  6. Izapidea amaitu ondoren, aplikazioak erregistro-egiaztagiria eta eskabidearen kopia (benetakoa) eman ditzake, CSV batekin.
  7. Ondoren, “Nire espedienteak” menuan, zure eskaera, komunikazioak, errekerimenduak edo ebazpena… berreskuratu ahal izango dituzu.